Robimy na drutach: czapki, szaliki, rękawiczki

Autor: Claire Crompton inne jego książki:

Robimy na drutach: czapki, szaliki, rękawiczki, Claire Crompton, 6.12

Długi szal melanżowy , rękawiczki z motylkami, czapka narciarska z pomponem, klasyczne ponczo z warkoczem... Bogactwo wzorów, kolorów, włóczek i technik: od nabierania oczek , przez filcowanie i dekorowanie koralikami, aż po robienie frędzli i kwiatów z dzianiny. Wszystkie projekty opisane oczko po oczku, szczegółowo objaśnione, pokazane na zdjęciach i rysunkach. A do tego moc przydatnych rad: jak dobrać druty do grubości włóczki, jakie kolory i wzory najlepiej do siebie pasują, jak szybko naprawić błąd

Opis z okładki dodał użytkownik Aleksandra Wielec

więcej informacji o tej książce

szukaj książek o podobnej tematyce

Zobacz powiązane kategorie:

Statystyki

• Robimy na drutach: czapki, szaliki, rękawiczki jest na 3575 miejscu (na 12072 książek) w kategorii poradniki
• (wyprzedza ją Odkryj w sobie siłę. Przejmij kontrolę nad swoim życiem)
• książkę oceniło 40 osób
• przeczytało 55, dodało do ulubionych 40
• ponad 40 często do niej wraca
• obecnie czyta ją 0 osób
0 zamierza przeczytać.

Jak oceniali książkę nasi użytkownicy?

• średnia ocena: 6.12 na 10
• w sumie oceniło 42
oceny
• opinia czytelników: niezła

Kto czyta, kto zamierza przeczytac Robimy na drutach: czapki, szaliki, rękawiczki?

Encyklopedia autorów

Szklarski Alfred pseud. Alfred Bronow-ski, Alfred Murawski Bronowski Alfred, Murawski Alfred 1912-1992 prozaik, autor powieści dla młodzieży Urodził się w Chicago. Ukończył Wydział Dyplomatyczno-Konsularny Akademii Nauk Politycznych w Warszawie. Do 1928 przebywał w Stanach Zjednoczonych. W czasie II wojny światowej mieszkał w Warszawie, współpracując z polskojęzycznymi pismami "Fala" i "7 Dni" wydawanymi przez okupantów, w których pod pseudonimem A. Murawski ogłosił szereg powieści i nowel przygodowych (m.in. Tajemnica grobowca, 1944). Po 1945 mieszkał w Katowicach. Publikował (między innymi jako A. Bronowski) powieści podróżnicze i fantastyczne. W1949 został skazany na 8 lat więzienia za swą okupacyjną działalność literacką. Szczególną popularność i tłumaczenia na języki obce przyniósł mu publikowany w 1957-87 cykl powieści przygodowych dla młodzieży o Tomku Wilmowskim (m.in. Tomek w krainie kangurów, Przygody Tomka na Czarnym Lądzie, Tomek na wojennej ścieżce, Tomek na tropach Yeti, Tomek wśród łowców głów:; niedokończoną ostatnią powieść cyklu, Tomek w grobowcach faraonów, 1995, po śmierci Szklarskiego ukończył A. Zełga) oraz wydana wraz z żoną Krystyną trylogia indiańska Złoto Gór Czarnych (1974-79). Zmarł w Katowicach,

Encyklopedia literatury

EHRENBERG GUSTAW ur. 14 II 1818 w Warszawie, zm. 28IX 1895 w Krakowie, działacz polit., poeta. Syn naturalny cesarza ros. Aleksandra I i pol. arystokratki, studiował 1833-36 literaturę i filozofię na UJ. Jako emisariusz Stow. Ludu Pol. w Warszawie trzykrotnie aresztowany, skazany został na karę śmierci, zamienioną na katorgę. Powrócił z Syberii 1859 do Warszawy, gdzie 1861 współredagował tajne pismo "Sternik";1870 przeniósł się do Krakowa. W debiutanckich rozprawkach estet. w krak. "Pamiętniku Powsz. Nauk i Umiejętności" 1835, definiując, pod wpływem Hegla, piękno jako "walkę kontrastu z harmonią", dowodził, że forma sztuki wyrasta z sytuacji polit. i historycznej. Realizację tych założeń przedstawił w poezjach powst. 1835-36, w których dysonans jest zasadą struktury ideowej i artyst.;. druk. w "Tygodniku Lit." 1838-42, wyszły osobno bezim. 1848 pt. Dźwięki minionych lat (1835 i 1836) tajnie w drukarni pozn. (?) z fikcyjnym miejscem wyd. "Paryż" (m. in. Szubienica ZawiszyBartłomiej Głowacki, inc. "Hej! tam w karczmie za stołem"). E. był jednym z twórców rewol. nurtu poezji krajowej, bezkompromisowym krytykiem magnaterii i szlachty, odpowiedzialnych za bezsiłę powstania ( Szlachta w roku 1831)-, podejmując tradycję kościuszkowską, jednak bez jej solidaryzmu, stał się inicjatorem nowego poet. zwrotu do ludu. Epigonizmowi wobec romantyzmu przedpowstaniowego przeciwstawił wzór poety-trybuna ludu; wywarł znaczny wpływ na E. Wasilewskiego, z którym się przyjaźnił. Na zesłaniu odszedł od idei rewol.; w jego poezji dominowały odtąd akcenty mistyczne, niewiara w "złudzenia rozumu", poczucie wyobcowania ze społeczeństwa. Przełożył m. in. Powieść zimową Szekspira i Życie nowe Dantego.